English Source

The Official Web Site Of Hossein Khazaee

English Source

The Official Web Site Of Hossein Khazaee

English Source

وبلاگ آموزش زبان انگلیسی حسین خزایی
___Hossein.Khazaee1992@gmail.com___

آخرین نظرات

دانلود کتاب های Top Notch به صورت PDF

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۳ ب.ظ


ویرایش اول


 

Fundamentals Student Book PDF 

Download



 

Top Notch 1 Student Book PDF


Download



Top Notch 2 Student Book PDF 

Download



Top Notch 3 Student Book PDF 

Download



Summit 1 Student Book PDF 

Download



Summit 2 Student Book PDF 

Download



توسط مدیر وب : حسین خزایی



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۸
Hossein Khazaee

نظرات  (۷۸)

ممنون
ولی چرا بیشترشون دانلود نمیشن؟
پاسخ:

سلام و درود

با تشکر از حسن نظر شما

همانطور ک ب دیگر دوستان پاسخ دادم در اسرع وقت لینکها رو درست میکنم.

در پناه حق موفق و سربلند باشید.

با سلام

ضمن تشکر از مطالب خوب شما،
ظاهرا لینکهای دانلود کتابهای تاپ ناچ فعال نیستند و نمی توان کتابها را دانلود  کرد. تنها دو کتاب اول قابل دانلود هستند و مابقی غیرفعال.

با تشکر
پاسخ:

عرض سلام خدمت شما

ممنون نظر لطف شماست

پوزش می طلبم برای تاخیر در بروز رسانی و پاسخ شما

در اسرع وقت لینک ها رو درست میکنم.

موفق باشید.

ممنونم از اینکه این کتابها را برای دانلود قرار دادید. دانلود تاپ ناچ دو یه یعد فعال نیست. فاندامنتال و یک را میشه دانلود کرد.
پاسخ:

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز

به دلیل مشکلاتی چند مدتی بود وقت نداشتم انگلیش سورس رو بروز رسانی کنم اما در اسرع وقت بررسی میکنم و لینک تاپ ناچ 2 به بعد رو درست میکنم.

پیروز و موفق باشید.

سلام

ممنون از اینکه کتابا رو برای دانلود گذاشتید

از کتاب دو بعد دانلود نمیشه اگه ممکنه زودتر سایتو ب روز رسانی کنید من خیلی ضروری ب این کتابا نیاز دارم

پاسخ:

با سلام  و  تشکر از حسن نظر شما

لینک ها رو قرار دادم  و آماده دانلود هستند.

موفق باشید.

سلام چرا دروغ میگید که ورژن ها جدید هستند فقط عکس کتاب ها سری جدید هست ولی مطلب و پی دی اف مال کتاب های قدیم است
پاسخ:

سلام و درود

دوست عزیز ویرایش جدید کتاب ها از طرف انتشارات Pearson Longman بصورت Pdf و رایگان هنوز منتشر نشده است.

در ضمن تهمت دروغ نزنید .

موفق باشید.

سلام و خسته نباشید ممنونم من مدتی بود که کلاس زبان می رفتم ولی کتاب نداشتم از لطف شما ممنونم .
پاسخ:

با سلام خدمت شما دوست عزیز

ممنون از حسن نظر شما

امیدوارم پیروز و موفق باشید

حبلی خوبه و آدم واقعا انگیلیسیش قوی میشه
پاسخ:

سلام دوست گرامی

نظر لطف شماست

نظرات و انتقادات شما عزیزان به مراتب سبب بهبود این وبلاگ آموزشی می شود.

در پناه خداوند پیروز و موفق باشید.

عالیه

ممنون ولی اگر میشدویرایش جدید کتابها را بگزارید

پاسخ:

سلام  خدمت شما

در صورت امکان و دسترسی  به ویرایش دوم کتاب های تاپ ناچ آنها را در اسرع وقت برای دانلود قرار میدم.

موفق و موید باشید.

سلام خسته نباشی من یه سوال ازشما دارم میخاستم بذونم که کتاب تاب ناچ چه فرقی با کتاب ایترچنج داره 
پاسخ:

     با سلام و تشکر

هر دو کتاب از شیوه رایج موضوعی برای طراحی درس ها استفاده کرده اند و این امکان را به زبان آموز می دهند که درباره موضوع های متنوع اطلاعات زبانی کسب نماید و با همکلاسان خود گفتگو کند. در هر دو مجموعه، موضوع های انتخاب شده، بر اساس سطح کتاب گلچین شده است که این نقطه قوت آنها به شمار می رود.و همچنین کتابهای Top Notch  به لهجه آمریکایی هستند و کتابهای Interchange به لهجه بریتانیایی هستند.

و اگر نظر من را میخواهید کتابهای تاپ ناچ بسیار جذاب تر و روان تر هستند از نظر یادگیری .

و این نکته را باید در نظر داشت که اگر چه یک روش و منبع آموزشی در امر یادگیری زبان بسیار مهم هستند اما اساس و پایه یادگیری خود زبان آموز می باشد.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

ممنون
پاسخ:

سلام

خواهش میکنم

۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۰ هر چی میخای اسمشو بزار
واقعا کتاب عالی بود من ازش خوشم اومد 






با تشکر.
hi thank you for these great books i would like to ask you for FCE gold plus
سلام خسته نباشید.بابت کتاب ها متشکرم اما با تقریب خوبی می تونم بگم هیچ کدومشون به دردم نمی خوره.خواهشا کتاب های جدیدش رو برای دانلود قرار بدید اونم نه پی دی افش.از روی سی دی کتاب برنامه ای که توش هست رو بزارید.خیلیا الان دنبال هچین چیزی هستن.چه بهتر که سایت شما اولین سایت باشه
ممنون
پاسخ:
سلام خدمت شما دوست عزیز
در اسرع وقت Top Notch Active Books  رو هم قرار میدم.
سربلند و دانش پژوه باشید.
۱۷ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۵۵ سید امین محمدی
با سلام و درود،‌
ببخشید این تاپ ناچ 3A ادیت چندم هست ؟
 توی تصویر سایت ادیت دوم هست ،‌اما تو پی در اف عکسش مال ، ادیت اول هست
پاسخ:
سلام دوست عزیز
همون ویرایش اول هست
موفق باشید
خسته نباشید متاسفانه برای من 99درصدش دانلود میشه و درنهایت error میده علتش چیه
پاسخ:
سلام و عرض ادب
لینک ها رو بررسی کردم مشکلی ندارن احتمالا مشکل از IDE شما یا اینترنت تون باشه
موفق باشید
سلام.ببخشید شما ویرایش قدیم رو هم دارین؟
پاسخ:
سلام خدمت شما
این کتابهایی رو که گذاشتم برای دانلود همون ویرایش قبلی هستند فقط عکس روی جلد ویرایش جدید رو گذاشتم.
موفق و موید باشید.
با عرض تشکر از شما ویرایش جدیدشون رو هم دارید؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ویرایش جدید (دوم) کتاب های Top Notchاز سوی انتشارات Pearson Longman به صورت کامل و PDF منتشر نشده است .
سربلند باشید
مرسی دوست عزیز
پاسخ:
خواهش میکنم 
Hi we are still using that old one so could you please give us the old one download link
پاسخ:
Hi Dear
This Version Of Books Is The Previous One
Enjoy it
Be Happy
خیلی خیلی ممنونم ازتون دوست عزیز.. :)
خیلی خیلی ممنونم ازتون جناب خزایی عزیز.. :)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
موفق باشی

Hi

 So thank you because of this useful website..

Absolutely helped .

Good Luck

پاسخ:
Hello
Its Nice Of You
I Hope To Be Helpful
Good Luck
slm dadash mochakeram az in matlab mn man hmin version ro niaz dashtm mmnon dost aziz
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشی
Slm mishe lotfan nemone soalay top notch 3b ro ham bezarid mamnoon misham
پاسخ:
سلام خدمت شما
متاسفانه نمونه سوال Top Notch 3A رو دارم اما معمولا سوالات در چهار چوب کتاب هستند شبیه Work Book و Review همونا رو بخونید کافیه.
Good Luck
Edition 2 ham lotf konid bezarid 
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ویرایش دوم به صورت PDF از سوی انتشارات PEARSON LONGMAN به صورت کامل و رایگان منتشر نشده اما اگه گیر آوردم در اسرع وقت قرار میدم.
موفق باشید

Hi.....Thanks for your perfect website

Good Luck

پاسخ:
Hello
Its Nice Of You
Good Luck
سلام دوست عزیزخواستم ببینم براتون ممکنه که پاسخ نامه این کتبارم برای دان بزارید؟
پاسخ:
سلام
پاسخ بعضی از تمرینات ممکن است متفاوت باشد
همچنین برای یادگیری بهتر شما باید تمرینات کتاب رو خودتون حل کنید.
در پناه خدا موفق باشید
Hi , thank you for this nice and good books , I Like this books ,if you can put the listening hear and put German learning too thank you for every thing
پاسخ:
Hi Dear Friend

Yourwelcome
Its nice of you

im in my  exams and im unbelievably busy
As far as this weblog is just for learning English language
i recommend you a perfect website for other languages
Www.irLanguage.Com
Always Be Happy and Hopeful
با تشکر.
ممنوناز سایتتون
عالی بود.
پاسخ:
سلام
ممنون از حسن نظرتون

سلام داداش خیلی عالی بود خیلی هم دنبالش بودم.ممنون بشدت....

اگه تونستی workbookهاش رو هم بیزحمت بزار.بازم ممنون و موفق باشی و بازم تونستی ازاین فایل های مفید برامون بزار که خوشحال میشیم.Bye


پاسخ:
سلام دوست عزیز
خواهش میکنم

ممنون از حسن نظرت
موفق باشی

سلام خیلی ممنون

فقط نیو ادیشن نبود کتابها ولی عکس نیو ادیشن رو گذاشتید

به هرحال خیلی منون نیازمند بودم شدید

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
فقط این ویرایش اول کتاب های تاپ ناچ رو دارم
در صورت دسترسی به ویرایش جدید
حتما برا دانلود قرار میدم
موفق باشید
بسیار ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
نظر لطفتونه
سلام دوست عزیز
ممنون از اطلاعات خوب شما
فقط یه سوال داشتم!چرا مطالب کتاب ها قدیمی هستند؟؟؟
پاسخ:
سلام دوست گرامی
فقط ویرایش اول کتابها رو دارم

سلام می شه کتاب هاتون رو به روز کنین خیلی قدیمین .
پاسخ:
سلام
در صورت امکان حتما ب روز میکنم
ممنون از انتقادتون
سلام یک سوال داشتم این کتاب یعنی بعد از family  and friend است لطفا جوابم را بدهید.
ممنون از سایت خوبتون ولی  عکس های کتاب واضح نیستند اگر میشه ویرایس جدید کتاب رو بزارید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
نظر لطف شماست
همونطور که قبلا به همین درخواست دوستان پاسخ داده بودم بازم میگم
در صورت دسترسی به ویرایش جدید (دوم) کتابهای تاپ ناچ
حتما برا دانلود قرار میدم
Good Luck
متاسفانه لینک دانلودتون خیلی کنده لطفا رسیدگی کنید. 
پاسخ:
سلام
اوکی
حتما رسیدگی میشه

سلام.
ممنونم از اینکه کتابها رو برای دانلود گذاشتید.
سایتتون واقعا عالیه.
باتشکر
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون از حسن نظرتون
اوقات خوشی داشته باشید
واقعا ازتون ممنونم.کتابها بصورت کامل وسریع دانلودشدن.اولین سایت اموزش زبان ک اینقدر پرمحتوا همه چیزو در اختیار ماقرار دادید.سپاسگذارم
پاسخ:
سلام دوست عزیز
خوشحالم که از مطالب بهره مند شدید
موفق باشید
tank you
پاسخ:
Hi Dear
Urwlcm
Good Luck

سالام با تشکر اگر امکان دارد کلیه صوتی تصویری و بک را آپلود کنیم ممنون میشم
پاسخ:
سلام
درصورت امکان انجام میدم
در پناه خدا پیروز باشید
عاقامن دانلود کردم مرسی از شومایک قدم در یادگیری امثال من موثر بودی براووووووو
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم از حسن نظرتون
و از اینکه مطالبی رو که قرار دادم به دردتون خورده بسیار خوشحالم
Always Be Happy
Good Luck
سلام
بابت سایت خوبتون ممنون
کتاب تاپ ناچ دانلود کردم عالی بود
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
از حسن نظر شماست
ممنون
موفق باشید
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۶ حامد مزارعی
درود.
دوست گرامی ممنون از زحمات شما.
بسیار عالی بود.
من دنبال این کتابها بودم.

موفق باشید.
پاسخ:
سلام دوست عزیزخواهش میکنم
ممنون از حسن نظرتون
شما هم موفق باشید

سلام

داش دمت گرم حال دادی..

فدای داری

پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشی
مدیر محترم ممنونم بابت زحماتتون.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشید
سلام چرا کتابهایی که یرای دانلود گذاشتین  ففط جلدشون ویرایش دوم ولی محتوای ویرایش اول. ممنون
پاسخ:
سلام دوست عزیز
وقتتون بخیر
همونطور که قبلا به دوستان دیگر توضیح دادم ،
ویرایش دوم هنوز بصورت کتاب الکترونیکی رایگان (PDF) از سوی انتشارات Pearson Longman منتشر نشده است
و به محض اینکه به آن دسترسی پیدا کنم برا دانلود قرار میدم.
با تشکر
موفق باشید
سلام
همان که دوستان فرمودند
وقتی ویرایش قدیم است شایسته نیست عکس ویرایش جدید را برای آن در وبلاگتان قرار دهید 
:(
پاسخ:
سلام خدمت شما
بله درسته
حق با شماست
در اسرع وقت عکس ها رو ویرایش میکنم
ممنون

۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۲:۱۲ راشد رحمانی
خیلی خیلی ممنون .عالی بود .بابا ای ولا  
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
قابل شما رو نداشت ...
موفقیت شما آرزوی ماست.
سلام
اول که ممنون بابت pdf ها
کارت درسته
اگه بشه کنار این ویرژن تا ورژن جدید اومد اضافه کنید عالی میشه...
فقط چجور میتونم مطلع بشم از اضافه شدن ورژن جدید توی وبلاگتون؟
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون
اگه Edition 2 گیر بیارم حتما قرار میدم
سر بزنین
موفقیت شما آرزوی ماست
thank u so much and wish u successful
پاسخ:
Hii
Yourewelcome
i wish the best for u

واقعا عالی بود . خیلی ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشید
ببخشید جواباشم هست؟با جواب سراغ دارین؟اگه دارین خوااااهشا بگین
پاسخ:
سلام دوست عزیز
دقیقا منظورتون از با جواب چیه؟؟؟!...
اگه جواب تمرینات و همچنین Work Book رو میگید که باید بگم متاسفانه ندارم ولی اگه سوالی تمرینی چیزی راجع به کتابهای Top Notch & Summit داشتی درخدمتم
از منوی سایت در قسمت About Me شماره تلفن و ایمیل م رو قرار دادم
موفق باشی
۲۹ مهر ۹۴ ، ۰۷:۲۸ Dr. Milad Hetfield
با سلام و درود
واقعا ایول دارین شما مرسی دست گلتون درد نکنه 
عالی بود من دو تا سامیت ها رو رانلود کردم و کاملا لینک انها سلام است
بازم تشکر
پاسخ:
سلام دوست عزیز
اولا ممنون از حسن نظرتون
دوما بسیار خوشحالم که مطالب این وبلاگ به دردتون خورد
امیدوارم همیشه موفق باشید
درود 
اگه میشه کتاب complete assessment package tap natch 3  رو رو سایتتون قرار بدید 
منتظر جوابتونم 
موفق باشید بدرود
پاسخ:
سلام
باشه در اسرع وقت قرار میدم
در پناه حق موفق و دانش پژوه باشید
سلام خیلی ممنون از اینکه دانلود کتاب ها رو گذاشتین اما چرا بعضی از لینک ها خراب هستن ???
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
لینک هارو چک کردم درستن
سلام خیلی ممنون - عالی بود....
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
لطف دارین

مرض دارید که عکس top notch ویرایش دو رو میزارید ، بعد از دانلود معلوم میشه که ورژن قدیمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از حسن نظرت
من قبلا هم چندین بار تو سایت اعلام کردم که ویرایش اولن و ویرایش دوم هموز از طرف Pearson Longman بصورت رایگان و کامل ارائه نشده !
ب هر حال ازت معذرت میخوام
موفق باشی
سلام
کتاب ها مربوط به ویرایش اول هستند با اینکه عکس روی جلد مربوط به ویرایش دوم است!
پاسخ:
سلام
بله کتاب ها ویرایش اول هستند.
ممنون از مطالبتون این استیودنت بوک با جوابه
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
نه با جواب نیست!
بی نهایت سپاسگذار محبتتون هستم.
اینشاالله همیشه موفق و برقرار باشید.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
امیدوارم شما هم همیشه پیروز و سربلند باشید
با سلام. آیا پاسخنامه تمرینات کتاب کار و تمرینات کتاب اصلی ویرایش دوم وجود داره؟ در کتاب راهنمای معلمان پاسخ سوالات workbookو تمام سوالات متن کتاب درسی نیامده است. ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ:
سلام
نه متاسفانه
صرفا برای افزایش مهارت های زبانی تون خودتون تمام تمرینات رو حل کنید.

second edition رو بذارید لطفا اینا قدیمی ان
پاسخ:
سلام
باشه در اسرع وقت میزارم:)
Are there the answers of the workbook?
پاسخ:
Hi Dear
I'm afraid to say NO But i'm looking for it
سلام دوست عزیز 
من شنیدم کتاب ها 2 پارت هستن. مثلا 2a و 2b 
کتاب 2 همین دو پارت هست که جدا نشده؟ 
پاسخ:
سلام علیکم
بله این کتابایی رو که من گذاشتم هردو پارت رو شامل میشن
موفق باشید
خیلی ممنونم    عااااااااااااااااااااااااالیییییییی بود.
پاسخ:
خواهش میکنم
موفق باااااشید
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۲ سیدرضا بازیار
ممنون
عالی بود
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون از حسن نظرتون
hi... And thanks for your useful wesite.
In my opion these series of English language is good but I prefere the Solutions series for those who want to learn standard and academic english.
Regards ... 

پاسخ:
Hi Dear
That's kind of you
yes you are right
Good Luck
با سلام خسته نباشید بنده کتاب معلم کتاب
Macmillan  communicate listening and speaking skill
رو میخواستم امکانش هست در سایت قرار دهید ؟؟؟
خیلی نیاز دارم
پاسخ:
با سلام و عرض ادب
باشه در اسرع وقت قرار میدم
موفق باشید
چشم منتظرم
بسیار سپاسگزارمو از این شرایطی که ایجاد کردین
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشید
Hi dear colleague ,thank you for sharing such a precious data. take care and stay good as you are.
پاسخ:
Hi Sweetheart, i'm grateful, it's so kinda u
سلام من نمونه سوالات تستی تاپ ناچ 2 ویرایش قدیمو میخوام میشه کمک کنین لطفا در ایمیلم پاسخ بدید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چشم در اسرع وقت پاسخ میدم
واقعا ممنون از اینکه دانلود رایگان کتب top notchرو قرار دادید
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم دوست عزیز
موفق و موید باشید
Hi buddy, Would you please share it's mp3? thanks
پاسخ:
Hi dear
 تاپ ناچ b1 بزارین ..مرسی

پاسخ:
سلام
B1 میشه همون کتابای Top3A و 3B
گذاشتم
Vaghean ali bood mamnoooon:-)
پاسخ:
urwlcm dear
با سلام
ممنون به خاطر کتاب ها خیلی کمکم کردند
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی