English Source

The Official Web Site Of Hossein Khazaee

English Source

The Official Web Site Of Hossein Khazaee

English Source

وبلاگ آموزش زبان انگلیسی حسین خزایی
___Hossein.Khazaee1992@gmail.com___

آخرین نظرات

دانلود فایلهای صوتی (MP3) کتابهای Top Notch و Summit

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ق.ظ
با سلام
به درخواست کاربران گرامی ،فایلهای صوتی کتاب های Top Notch و Summit رو هم قرار دادم .
همچنین پسورد همه ی فایها

www.p30download.com
می باشد.

امیدوارم بهره کافی رو ببرید.
موفق باشید



ِِDownload Fundamentals MP3 Files




Download Top Notch 1 MP3 Files





Download Top Notch 2 MP3 Files




Download Top Notch 3 MP3 Files





Download Summit 1 MP3 Files





Download Summit 2 MP3 Files


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
Hossein Khazaee

نظرات  (۱۳)

ممنونم بابت اطلاعاتی که در سایتت به اشتراک میگذاری سایتت تک خودت بیست
پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم
خداروشکر که از مطالب راضی هستی
موفقیت شما آرزوی ماست

سلام.
من تاپ ناچ 3رو زدم رو دان.ولی نمیدونم حجمش چقده؟خوشحال میشم راهنماییم کنید
پاسخ:
سلام
عذر میخوام که دیر پاسخ دادم
حدودا 177 مگا بایت
با سلام
فایل های صوتی کتاب های تاپ ناچ قابل دانلود نیستند و ارور Reported Attack Page! نمایش داده می شود.
لطفا اینجانب را راهنمایی بفرمایید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
لینک رو بررسی کردم مشکلی نداره
و اون پیغام خطا بخاطر یا فایروال یا مرورگر اینترنتتونه
موفق باشید
مرسی.بالاخره ی جا تونستم اونیو ک میخام پیداکنم!

پاسخ:
سلام
خداروشکر
موفق باشید
سلام
من فایل summit 1 رو دانلود کردم ولی از حالت زیپ خارج نمبشه. 
لطفا راهنمایی کنید (حجم فایل زیپ 250مگابایت) هست و فکرکنم ابراد از پسورد باشد.
باتشکر
پاسخ:
با سلام خدمت شما
فایل ها مشکلی ندارن پسورد رو درست همونطور که در وبلاگ نوشتم وارد کنید یا اینکه در برنامه Winrar  از منوی  Tools گزینه ی Repair archive  رو بزنید و یه آدرس بهش بدید درست میشه.
موفقیت روز افزون رو برات آرزومندم
سلام ممنونم از سایت خوبتون باید چه برنامه ی پیش فرضی داشته باشی تا فایلو اجرا کنه؟
پاسخ:
سلام علیکم
اگر منظورتان فایل فشرده (Zip یا Rar) می باشد باید نرم افزار WinRar رو نصب کنید .

سلام

خیلی ممنون از سایت عالی تون خیلی سریع و راحت تونستسم دانلود کنم.
.
.
بازم ممنونم ^_^ ^_^ ^_^
پاسخ:
سلام
خداروشکر که از مطالب راضی هستید
انشاالله موفق باشید
Hi buddy, I got it ;) thnak you
پاسخ:
hi
ok

عالی بود متشکرم
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنون از حسن نظرتون
خیلی ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام
من فایل صوتی رو دانلود کردم ولی نمیتونم آیتم ها رو به صورت تکی توی فلش بریزم چون از حالت zip خارج نمیشه. ممنون
پاسخ:
سلام
بررسی کردم مشکلی نداره میتونید Extract کنید
سلام من تاپ ناچ رو دانلود کردم  و وقتی  رمز رو می زنم مینویسه یا فایل مشکل داره یا رمز چرا
پاسخ:
سلام
رمز رو باید دقیقا یعنی با حروف کوچیک بزنید

سلام ببخشید پسورد ها رو باید از کجا بگیریم؟


پاسخ:
سلام و عرض ادب
رمز کلیه فایلهای فشرده

www.irlanguage.com

میباشد.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی